Tuesday, March 17, 2009

My FrieNdS...





Time ngah bosan nie tibe2 lak teringat kt kengkawan yg dkt dan yg jauh nun disanun....sepanjang kite bekwn ni, susah senang diharungi bersame, bak kate org berat same dipikul ringan same dijinjing...chewahh...poyoz lak aku ni...huhu..pape pn, dikesempatan ini aku ingin mengucapkn time kasih kt korang sume coz sudi jd kwn aku...kenangan besame korg xkn ku lupakn smpi bile2...alamak, awat ni, tibe2 lak kuaq ayaq mate...uhuhuk...disini aku selitkn memory persahabatan kite wat selamenye....

4 comments:

  1. salam.. hyeee kak is..

    kenal tak sape neh? waa gmbr dlm entry nie kta tak dakkk! huhuh! sedih3. hehe. kak is jgn lupa add kita kat blog list kak is tue. nnt dh pisah, masing2 keep in touch yerk ;)

    ReplyDelete
  2. hai kak is...mar dgn bangganya menjadi kawn kak is even kte ada perbezaan umo yg jauh sedikit..hakhak..pa2 pun all da best kak is

    ReplyDelete
  3. kurang asam komen kt atas ni..aku terasa is...(huaaaaaaaaaaaaaaaaa)..xpe, walaupn aku pn same umo ngan ko, aku pn tetap jd kawan ko selamanye...hahaha

    ReplyDelete
  4. hai wani....
    sowi2...
    nnt kak is add gmbr wani erk...
    jgn sedih2 tau...
    nnt xchomey dah...
    hehe....

    ReplyDelete