Sunday, April 5, 2009

Aduh...sakitnyeeee.....

Tengahari ni suasane aman...damai...xbrape panas...angin sepoi2 bahasa...redup2 gitu...hehe...tp.....aku rase lemah sgt, x bermaya (bkn lily normaya erk)....aduhhhh.....sakitnye la....bkn pe,idung aku wat hal lak...dr aku bgn tido td, x abis2 mengeluarkn mukus2 yg mmg menyusahkn aku...huhu...tisu da berpeket2 abis, da ar aku present osad arini...ilang ar kemerduan suare aku nnt..yg tingal hanyelah kesengauan..hehe..Alahaiiiiiii.....rase cam nk tdo je skrg....pas 2 sok br bgn..mst best kn....tp cam x bleh jerk..huhuhu...

4 comments:

  1. hahaha...lily normaya sentiase bermaya kan..hehehe

    ReplyDelete
  2. rasenya nama lily normaya tak berkaitan dengan post di atas..kang tak pasal2 kembang je nama dia disebut2..hihi

    ReplyDelete
  3. ehehehhe kak is... macam sakit cinta jerkkk tue heheheheh ;p

    ReplyDelete
  4. kompiuz.
    sebelum ni suara ya memang merdu ke?
    camne ni ek. kompiuz. tolon jawab sikit. huhu jangan marah kak is.

    ReplyDelete